При отриманні товару у відділенні Нової Пошти чи іншого перевізника, обов'язково перевіряйте кількість, цілісність та зовнішній вигляд товару!У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення, рекомендуємо відмовитися від отримання товару та його сплати, а також скласти акт (претензію).У разі виникнення подібних ситуацій, будь- ласка зв’яжіться з нами за номером телефону що вказано на сайті. Ми вирішимо Ваше питання впродовж 3-х робочих днів з моменту його виникнення.Повернення грошових коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів, після узгодження причини повернення з менеджером інтернет магазину.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
У разі повернення замовлення в інтернет-магазин доставку сплачує покупець.
Повернення придбаного товару в магазині (інтернет-магазині) "…" здійснюється у випадках і згідно умов, регламентованих
"Законом України про захист прав споживачів".
"Про внесення змін в Закон України " Про захист прав споживачів " (№3161-IV от 01.12.2005). Данним документом викладено в новій редакції Закону України " Про захист прав споживачів " (№3682-XII от 15.12.1993 г.).
Ви можете повернути товар належної якості, який не був вживаний, якщо:
Він не відноситься до групи товарів не підлягаючих поверненню.
Товар не був в эксплуатації, збереглися бірки і ярлики.
Минуло меньше 14 днів з момента придбання.
Якщо є в наявності товарні або касові чеки.
Під товаром належної якості розуміється товар, у якого збережені:
Товарний вигляд
Потребувацьким якості
Пломби
Фабричні ярлики
Новинки, знижки та найкращі пропозиції
Все найкраще, тільки для вас!
Ціни
від виробника
Кваліфікована
Консультація та індивідуальний підбір саме до вашої потреби